Monday, July 27, 2009

Bir sabaha karşı macerası

Bu sefer sıçtın mavisine daha zaman var. Ders çalışmak için bir studyde oturuyoruz. Ama daha çok icetea kutusundaki şarabımız eşlik ediyor bize.
Uzun bir gecenin (ve uzun bir günün) ardından pek bişey yapacak hal kalmadı bende. Yorucu bir gündü çünkü bütün günü ve geceyi kendimi sakinleştirmeye çalışarak geçirdim. Başarılı olabildim mi? Sanırım. Belki de sadece yorgunluktan ve şarabın etkisiyle daha az tepkiliyim.

Ve an itibariyle Hazal bir şarkı açarak beni benden aldı. Fairytale...

4 comments:

Mert Günhan said...

Kelimelerinin arasında ingilizce şeyler sıkıştıra sıkıştıra Patso Berrin'e benzeyeceksin.

Study nedir dost

See you in study,i guess.

Sakın conclusionlara atlama!

hazaL said...

uuu sen iste ben sana daha ne faitytaleler açarım :Z

tohumlaaar fidana, fidanlaaar ağaca, ağaçlaaaar ormana, sonra hepsi ormana diyorum hatta sonuna bi de tabure diyorum ve sen bunu okurken suratına sırıtmayı yerleştiriveriyorum :D

Glowel said...

baltaaaalar elimizdee xD

hazal gel bizbize fairytale açalım !

(mert ayrıca o okuldaki alışkanlıktan, yoksa normalde hepinizden daha az ingilizce şeyler kullandığımı sen de biliyosun :D)

Mert Günhan said...

Biliyorum ulan horozlanma bana n _n