Tuesday, December 30, 2008

Değişim

Şimdiye kadar sadece içimdeki duyguların yoğunluğuna dayanamadığım zamanlarda gelip buraya içimi döktüğümü farkettim. Ama artık biraz daha farklı kullanmak istiyorum burayı. Son 5 ay içinde çok şey yaşadım, hayatımdaki bazı şeyleri düşüşe sürükledim. Ama bütün bunların bana kazandırdığı şeyler de var.
Değiştim. Değişimi sevmiyor olmama rağmen değiştim. Üstelik de bu sefer olumlu olduğunu düşünüyorum bunun. Artık daha az kırılgan, daha kendine güvenli ve daha rahatım. Her neyse...

Sonuç olarak artık daha sık ve daha farklı (ve daha az karamsar) şeyler yazacağım buraya.

1 comment:

Monthius said...

Dur bakiyim ne diyolardı buna, dejavu? :p

Benim yaşadıklarımın aynısını yaşıyorsun işte şu anda. En azından değişimin sonuçlarından pişman olmayacaksın, yeni halinden çok memnun kalacaksın, bunu söyleyebilirim. ^_^