Wednesday, February 25, 2009

Yorgunluk

Son günlerde etrafımdaki herkes beni gereğinden fazla yoruyor. Herkes sürekli olarak benden bir şeyler talep ediyor, bir şeyler bekliyor. Ve artık ben bunları karşılamaktan yoruldum. Kendi istediğim gibi hareket edip, kendi istediğim şeyleri tamamen kendi istediğim zamanda yapmak istiyorum. Başkalarının isteklerini önemseyip, yerine getirmeye çalışmaktan yoruldum. Kendimle kalmak istiyorum. Eğlenceli olmasa da tek başıma zaman geçirmek istiyorum. Kendime ait bir zamanım olsun istiyorum. Masamın başında boş boş bir şeyler yapabilmeyi özledim. Boş boş olmak zorunda da değil, ders bile çalışabilirm! Ama yeter ki bu benim tercihim olsun. Yoruldum artık.

5 comments:

Monthius said...

Üstüme alındım, kınıyorum... <_<

...Jerk. <_<

Glowel said...

Alınma, sen dahil değilsin <_<

Bitch <_<

Mert Günhan said...

Bütün bunlar bir forumwarz oyna dedim diyemi ?

Glowel said...

Bu yazıyı sen bana forumwarz'ı atmadan önce yazmıştım <_<

sbeilin said...

+1 ama yalnız bırakmıyorsunuz ki